המשרד הפתוח – ריהוט משרדי עבורו

מאת 

כיום ארגונים רבים מעדיפים סביבות עבודה פתוחות וזאת מתוך שיקולים פיזיים, ארגונים ופיננסים.

אם כן, מהי סביבת עבודה פתוחה?

סביבת עבודה פתוחה (OPEN SPACE) הינו חלל גדול שבו יש שילוב בין חדרי עבודה סגורים ע"י מחיצות פנימיות לבין עמדות עבודה המוקפות בחלקן במחיצות בגובה חלקי.

חדרי העבודה הסגורים מופרדים מהחלל ע"י מחיצות עם גובה משתנה המאפשרים לנמצאים בתוך החדר לשלוט על מידת החשיפה שלהם ולאפשר גם פרטיות נצרכת.

חדרי עבודה משמשים בדרך כלל ליצירת חדרי ישיבות, קפיטריה לעובדים וכו'.

לעומתם, עמדות עבודה, מאופיינות במערכות ריהוט בהן השולחן מחובר למחיצות המגדירות את העמדה.

שימוש בעמדות עבודה למשרד הפתוח תומך באינטראקציה בין העובדים הן מבחינה מקצועית והן מבחינה חברתית ובכך מקל על עבודת צוות ושיתוף בפעולה ובמידע.

היתרונות במשרד הפתוח לעסק:

  • ניצול טוב ויעיל של שטחים.
  • עלות נמוכה של בנייה ותחזוקה.
  • עליה בתפוקת העבודה.
  • תמיכה בעבודת צוות.

היתרונות במשרד הפתוח לעובד:

  • גורמים פיזיים: אווירת פתיחות ונוחות בחלל העבודה, איכות גבוהה של עיצוב אזורים משותפים, אבזור פונקציונאלי של העמדות.
  • גורמים ארגוניים: שיתוף פעולה עם חברי הצוות, תקשורת בין עובדים.

למי לא מתאים המשרד הפתוח?

קיימים סוגי ארגונים להם המשרד הפתוח יהווה קושי בעבודה ולא יאפשר תפקוד נאות.

אלו הם הארגונים העוסקים בעניינים של צנעת הפרטי או בנושאים הדורשים חיסיון כגון ארגוני בריאות או כספים.

פרט לאלה סביבת עבודה פתוחה מתאימה כמעט לכל ארגון ואכן ניתן לראות כי מספר הארגונים העוברים לסביבת עבודה פתוחה הולך וגדל.

ריהוט משרדי בחלל הפתוח

את המשרד הפתוח מרהטים עם ריהוט משרדי המיועד למלא את החלל באופן פונקציונאלי, מרווח ומתוכנן בקפידה רבה ובעיצוב חדשני וידידותי למשתמש.

במבנה הכללי, משתמשים בעמדות עבודה הכוללות שולחן אשר רתום למחיצה או מחיצות, המגדירות את תחום העמדה.

לעמדה מצטרפים פריטים נוספים כגון ארונית מגירות, ארון אחסון וכו' הניתנים להזזה.

אלו משלימים, מותאמים ומעוצבים כמערכת אחת.

ניתן ליצור מהמחיצות גבהים שונים וכך לתכנן עמדות חשופות יותר ועמדות סגורות יותר המהווים כחדרים שונים. המחיצות עשויות בדרך כלל מחומרים קולטי רעש לשיפור האקוסטיקה בחלל העבודה כמו בד או עץ, ניתן להשתמש גם בציפוי חומרים שלא קולטים רעש כגון לבד או לוחות שקופים לחדרים הדורשים שקט.

את כל צנרת החשמל והתקשורת במשרד מעבירים דרך חורים קבועים מראש במחיצות ובהן גם שקעי התחברות.

במבנה הפרטני, ניתן להתאים עמדת עבודה לצורכי והעדפות העובדים ולבצע שינויים בחלל על ידי הזזה של המחיצות ושל ריהוט המשרדי המחובר אליו, בקלות ובמהירות, במינימום הפרעה לעבודה ובעלות נמוכה.

לסיכום, מאפייניה המיוחדים של סביבת עבודה פתוחה בהשוואה לסביבת עבודה מסורתית השפיעו על ארגונים רבים לעבור שינויים לשם שיפור ההתאמה בין הסביבה לעובדים ולצרכיהם.

יתרונותיה הרבים של סביבת עבודה פתוחה מביאים יזמים לתכנון בנייני משרדים מודרניים במתכונת של מעטפת חיצונית קשה ופנים פתוח המאפשר חלוקה בהתאם לצורכי הארגון השוכר.

מאסטר דיזיין עוסקת ביבוא, שווק ומכירה של ריהוט משרדי בעיצוב ייחודי, ריהוט לבית ולגן , לשוק הפרטי והמוסדי (בתי מלון והארחה, צימרים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים, חברות ומפעלים).מוצרינו מיובאים ממיטב החברות, ישירות מן היצרן לצרכן הסופי, בחסכון מרבי בעלויות התיווך ובמחירים הוגנים. המוטו המנחה אותנו ב"מאסטר דיזיין" הוא: מוצרים איכותיים, בקרת איכות קפדנית ובלתי מתפשרת ושירות אישי וקשר עם לקוחותינו, משלב הזמנת המוצר, דרך קבלתו ובאחריות למוצר לאחריה. 

Articles.co.il/מאסטר דיזיין MasterDesign

2 תגובות בנושא “המשרד הפתוח – ריהוט משרדי עבורו”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *